Queenstown

3 april 2018 - Manapouri, Nieuw-Zeeland

Als we er rond half6 'smiddags door het stadje rijden, lijkt het er gezellig en leuk, maar we waren zo klaar met de reis.. snel naar het hotel.
In het hotel hebben we wat gegeten en toen snel naar bed. we sliepen alle 4 snel, maar om 12u werd Fenna wakker en wilde ze niet meer slapen. uiteindelijk sliep ze om half4 ongeveer weer, tot half 8.
In het hotel weer ontbeten toen de stad in. ik wilde 1 ding doen. De berg op met de kabelbaan. Daar reed ik dus t eerste heen. Er stond wel een rij, maar we waren er zo doorheen. Wauw wat was dat mooi!! We hadden ook stralend mooi weer.
Er bleek ook een wandelroute te zijn boven op de berg. daar een stuk van gedaan, maar het was best stijl. Midden in het bos toch maar omgedraaid, want we zagen dat we pas op 1/3 waren. Er was ook en rodelbaan bovenop de berg. daar nog even staan kijken. De kinderen vonden het prachtig, want ze racete onder ze door. Toen maar weer naar beneden en maar wat eten zoeken. t was inmiddels lunchtijd...
beneden merkte we dat ik de goede keus had gemaakt. er stond nu een enorme lange rij!

Het centrum was vlak bij. Daar doorheen gelopen, maar geen bakkertje ofzo te vinden. alleen maar restaurants.. dat was nou ook weer niet de bedoeling. uiteindelijk maar naar een supermarkt gereden en meteen broodjes voor de volgende ochtend gehaald. Daarna even naar de speeltuin vlak bij het hotel lunchen (waar ook een grote bbq stond). Toen nog in de hot tub van het hotel. en toen snel naar bed. de kinderen en ik hadden geen honger. Jeroen ging sporten. Toen hij zag dat we alle 3 sliepen is hij naar het restaurant gegaan en daar lekker fish and chips gegeten.
De volgende ochtend werdt Fenna spugent wakker.. We moeten 178 km rijden naar de volgende plek. Manapouri

1. Corry:
    4 april 2018
    ja! Tis mooi daarboven he! Ikweet het nog goed...
  2. Suzan:
    7 april 2018
    Leuk reisverslag. Fenna weer opgeknapt??💞👍
  3. Esther:
    9 april 2018
    Hallo, wat geweldig om jullie belevenissen zo te kunnen lezen! En wat doen Thijs en Fenna het goed zeg! Hardstikke knap! Hier gaat alles zijn gangetje, gelukkig mooi weer dus lekker veel buiten met de kinderen! We missen Fenna wel hoor, nou geniet nog lekker, dan kijken wij ook mee! Tot snel weer, liefs van Esther en Selina en alle vlinders